بیت دیفندر از مراکز مراقبت‌های بهداشتی رایگان محافظت می کند

پنجشنبه, 07 فروردین,1399

با شادباش سال نو و آروزی بهترین ها در سال 1399، سرشار از پیشامدهای خوب و خوش، همراه با تندرستی برای تمامی عزیزان و مردم ایران.
 
همچنانکه مطلع می باشید، در طول هفته های گذشته، همه ما شاهد تلاشهای مهم بین المللی در بخش های دولتی و خصوصی در سراسر جهان برای حمایت از مبارزه با ویروس کرونا بوده ایم. در این راستا، به جهت همراهی و پیوستن به این نبرد جهانی و انجام تعهد اخلاقی در این روز های سخت، شرکت بیت دیفندر تصمیم به راه اندازی یک کمپین جهانی برای مراکز بهداشت و درمان که در صدر این بیماری همه گیر هستند نموده است. از اینرو، شرکت بیت دیفندر بعنوان نخستین شرکت در این حوزه و برای نخستین بار، اقدام به ارائه لایسنس رایگان از کل سبد محصولات خود به مراکز بهداشت و درمان در سراسر جهان نموده است.
هدف از این اقدام و مشارکت، کمک به مراکز درمانی و ارائه اطمینان از ایمن بودن این مراکز در مقابل حملات سایبری و رفع نگرانی قربانی شدن آنها در مقابل حملات بی رحمانه و فرصت طلبانه حول این بحران می باشد. بنابراین مراکز بهداشت و درمان می توانند با تمرکز کامل و صرف انرژی و حفظ بودجه خود، در مورد کنترل همه گیر ویروس کرونا اقدام نمایند.


توضیحات کامل کمپین به شکل ذیل می باشد:
 
بازه زمانی استفاده از کمپین:
از شنبه 2 فروردین ماه 1399 تا پایان روز سه شنبه 10 تیر ماه 1399 می باشد.
 
محصولات قابل درخواست در کمپین:
تمامی محصولات سازمانی بیت دیفندر به شکل ذیل:
GravityZone Business Security
GravityZone Advanced Business Security
GravityZone Elite
GravityZone Ultra
NTSA


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-22256228

  • تهران، میرداماد، برج آرین،
    ساختمان اداری شرقی، طبقه اول، واحد 4